Monday 6 November 2017

DAYS 13

     Isnin,6 november 2017. Okay harini hari last Hajar and Acap. Lepas ni susah dah nak jumpa diorang. Masing masing duduk jauh. Lepas ni rindu la dengan telatah masing masing. Lagi lagi si Acap yang masuk air.

     Pagi pagi ni Cikmat takda. So aku dengan Hajar je ada. Pukuk enam Cikmat dah gerak ke sekolah Kelang dengan Acap, Faiz, and abang Hanis. Si Ajib?? Haa macam biasa lah sorang tu. Dah bangun pukul empat, pastu pi sambung tido balik. Last last terlajak tido, kena tinggal.

     So dah alang-alang orang laki laki takda. Aku kemas la ofis sikit sikit. Buat mana yang mampu jelaaa...then lepas kemas tu aku buat la kerja aku. Cikmat bagi arahan dalam whatsapp je suruh aku buat quotation. Harini fail buat quotation. Tiga kali aku hantr kat email. Salah. Hahah. Sudahnya tunggu cikmat balik ofis je.

     Tengah hari tu, Cikmat balik dari Kelang, cikmat belanja makan. Rezeki lagi harini ada orang belanja makan. Alhamdulillah.

     Sebelum balik tu bincang sempoi sempoi aku,cikmat,ajib, and acap. Bincang pasal plan mobile book cafe akan datang. Cikmat nak improve bab jualan online. Jimat la kos pengangkutan, pengorbanan nak bangun pagi semua tu. Sekarang kan zaman teknologi. Semua benda di hujung jari guys..So sambil-sambil nk tunggu pukul lima tu, kami bincang la pasal tu. Nasib harini balik tak kuyup.

No comments:

Post a Comment

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.