Saturday 11 November 2017

DAYS 18

     Sabtu,11 November 2017. Harini rasa malas nak pi kerja . Biasa lah manusia. Mesti ada satu hari tu dia rasa malas bak buat apa apa  . Haha Btw takpe. Kita mulakan hari kita dengan senyuman :)

     Harini sempat jugak la kenal dengan wife cikmad . Cantik,comel orang nya  putih gebu pulak tu. Patut la cikmad tak pernah skip makan tengah hari kat rumah.  Haritu cikmad pernah bagi aku rasa masakan isteri dia. Sedap jugak la. Nasi goreng nenas. Haa korang pernah rasa ke? First time aku makan nasi goreng tu.

     So hari ni ada customer daripada sabah order buku. Banyak weyh dia order. Sebab dia ada kedai buku mini tak silap. Pastu dia order sekali buku seram untuk anak dia yang aku promote kat fb haritu. Banyak kali dia pesan kat aku jangan lupa buku seram tu pis sekali. Nanti anak dia kecewa kalau buku seram tu takda. Hahah. Macam macam hal. Hari ni je dah boleh kaut untung Rm600 . Banyak tu. Kalah untung pergi sekolah. Kalau ke sekolah untung dalam Rm500 cenggitu je. Tapi alhamdulillah syukur rezeki harini.

masyuk guys... Alhamdulillah :)

    
     Leka duk bungkus bungkus buku, tengok jam dah pukul 1 lebih dah. Harini balik dengan tenang guys. Cuaca pun okay. Kalau tak selalu dilwale tengah jalan raya tu :D

1 comment:

  1. Eh... orang kampung saya kata "Behind every successful man there is a woman."
    Entah betul entahkan tidak ....

    ReplyDelete

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.