Thursday 16 November 2017

DAYS 22

   
Khamis, 16 November 2017. Pejam celik , pejam celik, dah empat minggu kat sini. pagi ni gerak nak pergi ofis ada kemalangan lagi. tapi yang ni tak teruk mana pun. maybe cedera sikit. dekat traffic light jugak . But bukan traffic light yang semalam la. Itulaa.. penunggang motor ni risiko dia tinggi berbanding bawak kereta ni. So pesanan ikhlas dari saya ,untuk saya dan penunggang motor yang lain, berhati hati la memandu. Sebelum gerak jangan lupa baca doa .HEHE


Pagi ni aku kena list kan semua senarai harga buku buku dalam excel. cikgu order nak harga yang asal. Dia taknak harga diskaun. Haish pelik pelik jela. haha Bukan buku yang korang nampak dalam gmba tu je. Ada banyak lagi. Tapi sempat la buat benda ni, siap sebelum pukul 10. 

     Harini rasa lepu beb nak buat kerja. Tak sedap badan. Rasa nak demam pun ya. Tapi takpelah nak taknak kau kena kerja jugak. HAHA. Confirm malam ni aku terus tido lepas isyak .
   

No comments:

Post a Comment

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.