Friday 17 November 2017

DAYS 23

     Jumaat,17 November 2017. Harini target tahu dah kena buat apa. kena buat quotation.Sebab semalam aku perasan kat telegram cikgu nak order buku. Tapi sebelum tu aku setel dulu customer aku punya order beli buku seram yang aku promote kat fb kelmarin. Alhamdulillah rejeki. Okay smbung balik cerita yang cikgu order tu, masyuk weh, dia order buku untuk pss jumlah dalam RM600. Banyak kann... So harini sekali gus belajar buat quotation yang berlain. benda simple nasib boleh follow buat benda alah tu. Btw harini cikmad bawakan aku bekal bihun goreng. SEDAP WEHHH orang rumah cikmad masak. makan bihun tu saja dah boleh buat aku kenyang beb.



Haaa benda ni laa yang aku buat tiga quotation tu. Cikmad saja suruh aku belajar buat. Nanti bila cikmat suruh buat tiga quotation takde la aku pelik kenapa nak quotation banyak, biasanya satu je tapi cikgu sekolah ni minta tiga quotation nak bandingkan harga kononnya....



No comments:

Post a Comment

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.