Saturday 18 November 2017

DAYS 24

     Sabtu 18 November 2017. pejam celik pejam celik hampir sebulan dah aku kat sini. harini cikmad sampai lambat. al maklum la semalam sambut cucu baru. TAHNIAH CIKMAD.. hari handphone sendiri tak bawak sebab mama aku nak pinjam . nak pinjam camera fon tu je sebenarnya. handphone oppo kan camera dia lawa. ceyhhh promote pulak. harini jugak hari gradusi adik aku yang kecik tu, hari graduasi prasekolah je. hmm kononnya nak pergi tengok sebab dia ada buat persembahan..,tapi tula hari sabtu kerja, tak dapat nak pergi tengok, mesti comel budak budak graduasi. Next time aku pulak. tapi lambat lagi nak kena tunggu lagi setahun beb.Grad April 2019.. herh. Btw harini cikmad balik rumah awal. maka tinggal la aku bertiga dengan Faiz and Abang Hanis.

No comments:

Post a Comment

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.