Monday 20 November 2017

DAYS 25

Isnin 20 November 2017. Hariniaku ada belajar dengan Faiz cara nak melukis digital guna photoshop. first try kekok la nak guna btw benda tu enjoy. tapi aku still tak proper aku lukis guna benda alah board hitam tu.



Haaa benda ni laa.. Nampak macam best. Tapi kalau first time guna gigil jugak la nak guna..

Lepastu harini packing 120 buah buku untuk penghantaran ke sekolah. banyak tu tak payah cerita laa. .. Dah biasa dengan kerja kerja macam tu semenjak intern kat sini. HAHA Tapi harini Faiz tolong balut sekali . Kalau takda dia , alamatnya aku sorang jela yang kena balut 120 buah buku tu.. Takdehal la broo. 


gamba yang ni dalam proses membungkus buku buku tu.




No comments:

Post a Comment

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.