Wednesday 22 November 2017

DAYS 27

Rabu 22 November 2017. okay pagi ni sambung isi alamat cikgu yang kirim buku tu semalam, so setel kerja penghantaran ke sekolah tu. And harini cikmat buatkan sarapan roti bakar untuk aku. ROTI BAKAR KAYA. Sedap... haishh sesusah je cikmat buat semua tu. segan aku. Patu cikmat buat resepi roti bakar baru letak cheese campur kaya. KAU RASA?? HAHAHH. Btw roti bakar tu cikmat yang makan. aku just makan roti bakar kaya je.


TADAAAAA.... ni la hasil air tangan cikmat. asal nya ada empat keping tau. now tinggal satu je. ini pun roti resepi cikmat yang pelik tapi (bagi aku pelik la sebab tak pernah lagi nak buat mix macam tu) HAHA Laku keras roti cikmat buat ni. jangan pandang sebelah mata. bak kata omputih simple but nice gitu.....



     hari ni dapat payment dari sekolah segamat kecil, TAPI... Buku yang sekolah tu order kami tak buat lagi penghantaran. hebat betul cikgu tu. Berani dia buat pembayaran dulu. HAHAH ada bagus nya jugak. takpayah la tertunggu tunggu payment. selalu nya sekolah akan buat nota minta then kami bagi sebut harga. Bila setuju kami bagi invois then post buku tu baru buat pembayaran Sodisebabkan cikgu tu dah bayar, aku secara tak langsung kena cari 40 buku mustread campur dengan pts masa tu jugak. nasib order sekolah ni 40 buku je. boleh la aku handle sorang.HEHE. dah cari buku tu terus balut.cuma sangkut nya alamat nak send ke sekolah tu, sebabnya service pos laju tak smpai ke situ. yang ada pun service nationwide express dengan skynet je. cikmat kata cikmat tobat nasuha dah taknak pos guna skynet sebab dulu pernah ada kes barang hilang and barang tak sampai . So ambil langkah berhati hati la lepas kejadian macam tu supaya tak berulang kembali.



ha ni la 40 buah buku yang aku cari tu. ini 40 buah takpa lagi. yang semalam tu 100 buku beb.

No comments:

Post a Comment

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.