Saturday 4 November 2017

DAYS 12

     Sabtu,4 November 2017. Harini cikmat kata meeting akhir untuk budak intern yang daripada Kolej Mutiara tu. Dan ini meeting pertama aku kat sini. Meeting santai santai jee..

     Then cikmat tanya sorang sorang apa yang kami nak belajar . Cikmat tanya aku,aku tak reti nak jawab apa. Aku jawab je aku nak belajar apa yang cikmat nak ajar.

     Sambil sambil tu cikmat bagi sikit ucapan akhir untuk diorang. Semoga berjaya diluar sana,ape semua tu and... nanti tinggal la aku sorang budak intern... ;(

     Dah alang alang semua ada. Cikmat belanja kfc harini . Yeahhh. Pergi rempit dengan acap beli kfc dekat metro kajang. Alhamdulillah rezeki harini dapat makan kfc  hehehe Tak sempat nak bergambar untuk last day diorang. yelah ada yang kalut nak balik ada yang lapar. Aku la salah sorang tu. Hahah

1 comment:

  1. Meeting hari ini lebih kepada nak ucap selamat berpisah kepada 3 intern dari Kolej Mutiara sahaja. Tidak cukup masa untuk lihat laporan jualan dan laporan kewangan.

    ReplyDelete

FAV SONG

                NAK BELANJA SIKIT LAGU FAV AKU HARI NI . SAMBIL SAMBIL BACA BLOG AKU NI, KORANG DENGAR LA LAGU NI.